Конференція зібрала майже двісті фахівців медичної сфери у залі, велику кількість онлайн-глядачів, а спікерами на ній були вісім експертів з чотирьох країн.
Організаторами Дня маркетингу виступили Medical Business Forum та Medical Hub Odrex.
Конференція була присвячена, зокрема, сучасним трендам реклами та розвитку медичних установ та лікарів в соціальних мережах та особливостям роботи під час пандемії.
Про основні напрямки конференції, особливості рекламних інструментів в сучасній медицині та загальні враження про конференцію в нашому відео розповідають:
• Лія Смекун — засновниця та організатор Medical Business Forum,
• Сергій Щербаков — заступник медичного директора Odrex,
• Олена Зайцева — співзасновниця та СЕО Black SMM Agency,
• Ірина Рибакова — співзасновниця та СЕО Black SMM Agency,
• Михайло Кухар — старший економіст Ukraine Economic Outlook.
Ділимось з вами відеорепортажем з конференції, дякуємо спікерам за чудові доповіді, всім учасникам за цікаві питання та дискусії та чекаємо вас на нових заходах Medical Hub Odrex!