Конференція була присвячена, зокрема, інструментам реклами, які повинні використовувати в своїй роботі медичні працівники та клініки, розвитку медичних установ та особливостям роботи під час пандемії.
Про основні напрямки конференції, особливості роботи в соціальних мережах, рекламні інструменти в сучасній медицині та загальні враження про конференцію репортерам телеканалу Думська ТВ розповіли:
• Лія Смекун — засновниця та організатор Medical Business Forum,
• Сергій Щербаков — заступник медичного директора Odrex,
• Ірина Рибакова — співзасновниця та СЕО Black SMM Agency,
• Михайло Кухар — старший економіст Ukraine Economic Outlook.
Ділимось з вами репортажем з конференції, дякуємо спікерам за чудові доповіді, всім учасникам за цікаві питання та дискусії та чекаємо на нових заходах Medical Hub Odrex!