Запис на консультації та діагностику, а також результати досліджень у мобільному додатку!

Коли батькам варто звертатися до логопеда?

Що робити, якщо дитина у 2, 3 або 5 років не розмовляє? А якщо розмовляє, але її мовлення незрозуміле? Або в цілому непогано говорить, але певні звуки вимовляє неправильно? Це – одні з найбільш розповсюджених запитів в гугл та тем для обговорення серед батьків. Логопед Реабілітаційного центру Odrex Катерина Невесела пояснює, за яких випадків краще не зволікати і звертатися до спеціаліста, а не до гугла.

1. Якщо дитина не використовує відповідний рівень мовленнєвих навичок для свого віку, це «дзвіночок» для запису на консультацію логопеда:

• 1,5-2 роки: малюк не вимовляє окремі слова, не розуміє простих звернень, не реагує на своє імʼя, його мовлення не має емоційного забарвлення,
• 2-3 роки: дитина не вимовляє прості фрази, схильна до аграматизму, плутає схожі за звучанням слова, погано розуміє двоступеневі інструкції,
• 4-5 років: мовлення незрозуміле, невиразне, бідний словниковий запас, порушення звуковимови.

2. Якщо дитина має труднощі в звукоутворенні – це теж привід звернутися за допомогою. Логопед проводить діагностику та індивідуально підбирає план занять для усунення дефектів вимови. В Медичному домі, до речі, це відбувається в ігровій формі.

3️. Коли малюк має проблеми з розумінням інструкцій чи загалом в спілкуванні з оточенням, теж варто відвідати логопеда – він може знайти ефективні методи підтримки. А якщо проблема не в його зоні відповідальності, то спрямує до іншого фахівця.

Кожна дитина унікальна, і виявлення проблем може відбутися в різний час. Консультація з логопедом може допомогти забезпечити оптимальний розвиток мовлення та сприяти здоровому комунікативному середовищу для дитини.

Якщо виникають сумніви щодо мовленнєвого розвитку дитини, не варто соромитися звертатися до фахівців. Спільними зусиллями з лікарем можна забезпечити найкращий старт для малюків.

Записатися на консультацію Катерини Олександрівни можна за допомогою мобільного додатку, через форму на сайті або в операторів нашого кол-центру за номерами: +38 (048) 730-00-30, +38 (096) 380-30-30, +38 (063) 380-30-30, +38 (066) 380-30-30.